تعمیرات تکنمامشکلات نصبمطالب گوناگون آیفون تصویرینصبنصب تکنما

بهترین انتخاب جهت تبدیل آیفون صوتی به تصویری

با ورود آیفون های تصویری به بازار ایران بسیاری از ساختمان ها به فکر تبدیل آیفون صوتی خود به تصویری گرفته اند که این امر در کابل کشی های متفاوت نیاز به کارشناسی دقیق جهت گرفتن بهترین جواب در استفاده از آیفون تصویری است. ما در این مطلب راهی را برای شما مشخص می کنیم تا دقیق ترین تصمیمات را بگیرید. نصب آیفون تصویری از تعمیر آیفون تصویری بسیار حساس تر می باشد. چراکه اگر در نصب اشتباهی رخ دهد و حتی بهترین انتخاب آیفون تصویری صورت نگیرد، مشکلات بعدی و هزینه تعمیرات به سراغ شما خواهد آمد.

روش های تبدیل آیفون های صوتی به تصویری

  1. تبدیل آیفون صوتی به تصویری با همان کابل کشی صوتی
  2. تبدیل آیفون صوتی به تصویری با تعویض کابل کشی

تبدیل آیفون صوتی به تصویری با همان کابل کشی آیفون صوتی

کسانیکه نیاز دارند تا آیفون صوتی خود را با تصویری تعویض نمایند ، برای نصب آیفون تصویری به دنبال راهی برای کمتر شدن هزینه و استفاده از همان کابل کشی صوتی خود دارند چرا که تعویض سیم کشی آیفون صوتی به تصویری هزینه بسیار زیادی هم از جهت خرید کابل در بازار بسیار گران امروزی دارد. و هم هزینه کابل کشی جهت پرداخت دستمزد و صرف زمان و سختی فراوان برای کابل کشی مجدد دارد.

بخوانید : تعمیرات آیفون تصویری تکنمانصب و سیم کشی آیفون تکنما

کابل شیلد دار جهت برطرف کردن نویز
کابل شیلد دار

در تصویر زیر شما یک کابل کشی مشاهده می کنید.

تبدیل آیفون صوتی به تصویری
کابل کشی

توجه کنید که انتخاب بهترین آیفون تصویری مناسب و کابل کشی مناسب و سیستم اجرایی مناسب میتواند مشکلات آیفونی شما را برای همیشه حل کند و اگر این کار توسط غیر متخصصین صورت گیرد نه تنها مشکلات شروع خواهد شد بلکه به علت سیستم کابل کشی نامناسب حتی با تعویض قطعات جانبی دردی از مشکلات دوا نخواهد شد.

نکات مهم در تبدیل آیفون صوتی بعه تصویری

  • کابل مورد نیاز جهت انتقال صوت و تصویر کابل نمره 0.6 و فویلدار و شیلد دار است.
  • ساختمانهایی که تعداد واحد آنها کم است میتوانند از همان کابل بدون فویل و 0.5 صوتی استفاده نمایند ولی به شرطی که کابل تصویر از کنار دستگاه ها و کابلهای AC عبور نکرده باشد.
  • ساختمانهایی که تعداد واحد زیادی دارند و از سیم کشی خطی استفاده میکنند و یعنی کابل از طبقه آخر به طبقه زیرین و همینطور کلیه طبقات عبور میکند و نمیخواهند کابل کشی را تعویض نمایند پیشنهاد ما استفاده از آیفونهای تکنما میباشد.
  • ساختمانهایی که تعداد واحد های زیادی دارند و در هر طبقه دو واحد دارند و از همان سیم کشی خطی استفاده میکنند به طوری که در جعبه تقسیم به یک کابل تبدیل شده و به پنل میرسد و نمی خواهند کابل کشی آیفون صوتی را تعویض نمایند پیشنهاد ما آیفون تکنما میباشد.
  • ساختمانهایی که در هر طبقه چند واحد و با تعداد بالا میباشند و در هر طبقه یک جعبه تقسیم دارند میتوانند هم از آیفونهای تکنما و هم از سیستم دکودر در هر طبقه استفاده نمایند که در این صورت همه مدلهای سوزوکی و الدو و سیماران و … را میتوانند تهیه نمایند

تعویض آیفون صوتی به تصویری با کابل کشی

در بسیاری از ساختمان ها که تعداد واحدها بالا می باشد صرف هزینه بسیار بهتر است از استفاده از سیم کشی صوتی چرا؟

  1. به علت تعداد بالای واحدها هزینه تقسیم بر تعداد شده و مقرون به صرفه است
  2. در تعداد بالای واحدها کیفیت صدا و تصویر افت نخواهد داشت
  3. در صورت داشتن نویز در آیفون صوتی نویز برظرف خواهد شد.

در صورتی که شما نیاز به تعویض کابل کشی دارید بهترین انتخاب کابل در آیفون تصویری را انجام دهید چراکه این انتخاب یکباره بوده و در صورت انتخاب اشتباه هزینه چندین برابر خواهد شد. پس مطلب انتخاب کابل مناسب برای آیفون تصویری را از دست ندهید.

حال که کابل خود را انتخاب نمودید باید نوع و برند آیفون تصویری را انتخاب نمایید که در این مورد بهترین راه استفاده از کارشناسان گروه سریر تصویر است چرا که نه هزینه کارشناسی خواهید داد و بهترین انتخاب را انجام خواهید داد.

انتخاب سیستم مناسب در ساختمانها بسته به نوع سیم کشی متفاوت است ولی در این رابطه می توانید معایب و مزایای شرکت های تولید کننده آیفون تصویری را مطالعه نمایید و بهترین انتخاب برای آیفونهای تصویری را انجام دهید.

گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه تعمیر آنتن مرکزی و تعمیر تابلو روان و همچنین سیستم های آنتن مرکزی هتلی فعالیت میکند. این شرکت دوره های آموزشی تعمیر و نصب آیفون تصویری را زیر نظر کارشناسان خود به صورت کاملا تخصصی برگزار میکند.

مصطفی میرزاده

مصطفی میرزاده مدیریت مجموعه سریر تصویر می باشد. تخصص ایشان در زمینه های برقی و سئو سایت است. 8 سال فعالیت در برج میلاد تهران - 2 سال فعالیت در دانشگاه تربیت مدرس و 5 سال مدرسی بردهای الکترونیکی در سوابق ایشان ضبط گردیده است. تخصص هایی همچون طراحی مدارات فرمان - طراحی مدارات الکترونیکی - سئو حرفه ای سایت ، تا به امروز در رزومه ایشان ثبت گردیده است. پیشرفت در کار و حرفه و انتقال دانش خود به دیگران از خصوصیات بارز ایشان است.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام. برای تبدیل آیفون صوتی به تصویری در خانه دو طبقه و هر طبقه یک واحد پیشنهاد شما چیست؟ یعنی مجدداً سیمکشی کنم یا همون سیمکشی قبلی کافیه؟

  2. با سلام میخواستم آیفون صوتی تابا با ی آیفون تصویری ۲ واحده تعویض کنم میخواستم بدونم چ مارکی مناسبه؟

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما